Min tillagda rutin är ju P3 och lyssnar på det samtidigt som jag slänger iväg detta morgon inlägg.
 
Jag har haft en otroligt lugn morgon, lugn i sinnet.
Vaknade i bra tid så utvilad jag kan vara med en härlig Aku Aku låt.
Har morgon yogat samt ätit en nyttig Chia-pudding a'la Nikolina med mango till.
 
Sitter nu med morgon teet. På morgonen är det alltid svart te och kvällstid så blir det grönt eller vitt te. Jag dricker ju inte kaffe och detta är som en sorts ersättning för mig, förut var det oboy och det hade jag med älskat men har inte råd och det är så mycket socker och det är jag grym på att sätta i mig ändå.
 
Jag tror mig att jag t.o.m hinner med att göra något litet pyssel innan jag ska iväg idag och ikväll kommer jag inte hem så jag tänker sova hos bror, svägerska samt Ängeln och lilla Ghandi som är brorsdöttrarna mina som jag älskar mer än livet i sig.
Igår hann jag göra dessa två fågelmatar grunkor men inga fåglar har kommit.
Är det någon som har nått tips? Hur lockar jag fåglar till min mat?
 
Det ser ut att vara en fin dag, kanske inte så mycket sol men inte alldeless för molnings heller, lite disigt kanske jag ska kalla det.
Måste leta upp ett par vantar då jag tappade den ena vanten igår.
 
 
#Coloryourlife
Coloryourlife, Foto, MinMorgon, Pyssel, Recycle, Återanvändning, Återvinnig,

Liknande inlägg

1 kommentarer

Lars Gustafsson

16 Nov 2017 13:06

Hejsan Nicolina ja fröer brukar väl fåglar gilla? Hur går det annars?

Svar: jag är så van att vara omringad av fåglar så är i stor chock att ingen velat ha mina solrosfrön
Emma Nikolina

Kommentera

Publiceras ej