I ett tidigare inlägg så viasde jag mina toppar av mina ynkliga rosenbuskar som jag satt i kruka och hoppades på att dom skulle ta sig och det gjorde dom!
Detta har jag levt på idag plus mitt spontanbesök av min Trollmor som är ren kärlek och är en underbar person jag känt ett flertal år och hela familjen har blivit nära till mig.
 
Jag tror mig att min godman har blåst mig och rent av skiter i mig och det gör mig otroligt stressad samtidigt som jag skulle till läkaren om mina axlar som jag missade pga två extremt dåliga nyheter för mig som fick mig att brytq ihop och så det sätt dom talade med mig på. Hägfärdigt och det är det värst jag vet.
 
Då får jag ta och titta på mina rosensticklingar som visar väldigt starkt liv och misstänker att dom redan bildat rötter. Aloe Vera is tha shit!
 
#Aloevera, #BulletJournalChallenge, #Coloryourlife, #GrowMyLife, #Rosenskott,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej