Ja, jag är inne på vecka 3 på #BulletJournalChallenge och nu ska det handla om psykologisk vård! Jag har jämt en massa kreativt i huvudet som vill komma ut men jag har väldigt ofta 10 m höga hinder för mina små millimeter stora varelser i huvudet så jag blir otroligt stolt när dom lyckas ta sig över hindret jag har byggt upp åt dom. Det var inte meningen att det skulle bli så stort men jag förstod aldrig att det var dom jag byggde en mur åt.
 
Mina flätade korgar har fått sig lite grön färg vid namnet Pine som Montana skapat i sprayfärg. Eftersom jag målar både möbler, prylar, skräp osv. så är det alltid Montana Gold jag använder plus att jag tycker det är så simpelt att bara spraya på ett lager eller två av deras färg och så är det otroligt jämnt utan några penselränder.
 
En tavelhylla har fått färgen Bazooka Joe och jag funderar på vilka färger resten av tavelhyllorna ska få. Jag har 3 st lika långa och 1 kortare. Har ingen aning om alla kommer vara i hallen men ett par stycken kommer få vara där för att hålla upp vackra bilder eller en liten vas med någon liten blomma i eller någon vacker figur kanske.
Jag har fått en ny ide när det gäller hallen så det är den jag mest gått på även om jag fått en möbel till klädkammaren som jag ska montera ihop imorgon när det är ljust ute eftersom jag tänkt och måla om den lite den också, jag funderar på om den ska få färgen Koppar crome på sina vita delar.
 
Koppar crome mot ek, vad tycker ni?
Jag har faktiskt väldigt svårt att bestämma färg på det vita på min nya klädstång. Jag har röda gardiner och så kommer det komma en grå tapet som liknar ett grått linnetyg så det kanske är färg jag ska ha till dom vita stolparna, eller guld?
Att en sådan enkel grej kan bli så krånglig.
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej