Att fokusera på psykologisk vård en hel vecka har faktiskt varit väldigt skönt dock så brast mitt tålamod nyss pga en väska och det tog ca 30 sekunder för min stubin att brinna ut och jag exploderade. Men nu så har humöret vänt igen. Det är bara en väska.
 
Ett par timmar innan jag ska sova så brukar jag släcka ner och speciellt i sovrummet där jag låter en svag lampa lysa genom gardinen och så tänder jag ett doftljus som blir lagom ljus till att läsa och jag har börjat släcka ner redan nu då jag krigat med att vända på dygnet så jag kan följa solen hela dagen.
Men jag tänkte först kolla på film och samtidigt göra hand samt ansiktsmask. Asterix och Obelix blir det såklart och så tänker jag unna mig en kladdkaka innan sängdags så imorgon är en ny vecka och den kommer handla om känslor. Intressant är det jag tänker men även jobbigt är ett annat ord som kommer upp.
 
Sista dagen på psykologisk vård veckan så ska man ju ta i tycker jag.
 
 
 
 
#BulletJournalChallenge,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej