Jag sitter med kvälls-te och är rätt nöjd över söndagen nu när jag har facit i hand.
 
 
Jag fixade kabelklammers och har fäst en massa sladdar så dom ska synas så lite som möjligt men det vart även ett litet konstverk i ett av hörnen så sladden till en lampa aldrig tog slut.
Sen i fredags så har jag inte kunnat få mina sladdar ur huvudet och äntligen så är det fixat och nöjd är jag för det trots jag vet att jag aldrig blir klar i mitt egna hem. Det kommer jag aldrig bli eftersom jag tycker om att vara kreativ med det som redan finns.
 
Jag har fått färg och satt upp en tavellist i hallen, där behövs det mycket arbete men det ska kännas som att komma in i en lugn oas när man kommer utifrån och öppnar dörren. Jag har en plan på att bygga en fontän nu för att på det där porlande ljudet.
 
Ordning och reda på mitt arbetsbord är det nu också och så har jag fått in 3 lyckosamma symboler för arbetsytan.
  • Den skrattande Buddahn
  • En Citrin
  • En växt som renar luften
Och det är rent och allt har sin egen plats.
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej