Då passar jag på att lägga upp ett New moon yoga salutation! Nu är det en passande tid för en ny start i ditt liv! Och mitt!
 
 
Jag har faktiskt denna månad som också är en ny start för Hundens år som inte är ett av mina bra år, utan tvätom enkelt sagt så har jag skrivit ut en månad per månads planering som jag ska hålla. Den 8 Mars så ska jag känna av det i kroppen i varje fall och då ska jag ha yogat varje dag minst 10 min om dagen. Idag har jag nog yoga 3x10min eftersom jag fick lov attt pausa denna video. Ja, jag har tappat stinget. Va skulle du gjort för att inte ha tappat stinget i Moment22StyckenTar11DelarLämar11Ensamt?
 
Jag har skrivit ner 3 stycken mindre mål för denna månad och en av dom är att återigen yoga rutinerat, resten får ni säkerligen läsa om sen när jag börjar också.
"Dagdrömmer, #21dagar, #Coloryourlife, #Flow, #GrowMyLife, #HaMål, #HundensÅr, #Nymåne, #Nöjd, #Nöjd, #Tips, #newmoon, #yoga, Newmoonsalutation,

Liknande inlägg