Jag älskar honom sedan jag läste Alkemisten som var den första bok jag läste med honom. Sedan så letade jag bara efter mer och mer böcker av honom och läst dom från pärm till pärm och fyllts av kärlek var gång. Förutom en gång när jag vart av med boken Alef. Jag har än inte hittat den boken igen för vettigt pris så det var väll inte dags för mig då att läsa den.
 
Just nu har jag en Paulo Coelho kalender utlagd på Tradera. Jag har en själv men fick en av en vän också så varför inte då lägga upp den på Tradera och hoppas någon person som är i behov av den vinner den.
 
Denna månad Januari har Val som rubrik.
Gåvan är en bön utan ord.
Och precis som alla andra böner kräver den diciplin,
men diciplinen är inte slaveri,
det är ett val.
Manuskriptet från Accra
 
#ColorYourLife #Nöjd #GrowMyLife
#Citat, #Coloryourlife, #Growmylife, #Kalender2018, #Mitt2018, #Nöjd, #PauloCoelho, #TillSalu, #Tips, #tradera, Säljes,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej