Jag var ute på en liten natt promenad med Sonja och hon börjar bli så duktig på att gå i koppel även om det finns otroligt mycket dofter som stör hennes fokus.
Men är man valp så är man!
 
Dom senaste dagarna har jag inte mått sådär jätte bra. Men tack vare Sonja har jag levt istället för att fastna i apati inomhus. Jag tycke t.o.m att det är roligare att städa nu sedan Sonja flytta hem till mig men ändå så har jag inte känt mig fulländad dom senaste dagarna.Men efter nattens promenad så känner jag mig otroligt lugn och mitt hopp växte tillsammans med denna text jag läste direkt efter jag kommit innanför min dörr.
 
 
Men tillbaka till natt promenaden.
Vi gick längst stranden och helt plötsligt ser jag en vattenfladdermus och jag sätter mig ner med Sonja och hon blir alldeless lugn precis som jag. Hon är i vanliga fall en riktig vildig på stranden då hon älskar att springa runt där. Men vi båda fick ett otroligt lugn av denna fladdermus som vi satt och kolla på i säkert 10 min.
Det var som om någon sorts frid sveptes runt oss och den har inte lämnat mig  än.
 
Att naturens fenomen är läkande är riktigt riktigt sant!
 
 
Coloryourlife, GrowMyLife, Livet, Natur, Nöjd, vardag,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej