Jag skulle skriva 3 olika listor om tips och trix för mina dåliga dagar som jag tänkte fota och lägga ut här samt rama in och sätta upp på något bra ställe så andra kan se utifall som råkar ut för en Nikolina-Bad day.
Men jag har inte slutat med självvården eftersom jag än går efter #BulletJournalChallenge Self-Care.
 
Så idag har jag ägnat dagen åt att yoga samt att jag la en läggning från Marie Anne Lenormanda kortlek till en vän eftersom jag fick en känsla att Madame Lenormand sa åt mig att göra det. Och ja, det behövdes ansåg vi båda.
Samt att jag ska strax ta mig en meditations-dusch och sedan göra en varm handmask för mina händer som behöver extra mycket omsorg denna kalla årstid.
 
 
Det har varit den stora Nikolina dagen idag!
 
#BulletJournalChallenge
#BulletJournal, #BulletJournalChallenge, #Coloryourlife, #GrowMyLife, #ImorgonFinnsOckså, #Livet, #MarieAnneLenormand, #Nöjd, #Self-Care, #Spådom, #Vardag, #lenormand,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej