Dessa var veckans frågor,
 
  • What am I doing to show myself love?
  • Happy moments to reflect on
  • Make a list of people who will support your efforts
Jag har skrivit upp människorna som tror på mig på en privat lista som ligger i ett fack i skrivbordet. Jag har också haft en social vecka och det har nog varit tack vare denna utmaning.
 
Det jag känner att jag får kärlek av är när jag får så frön, plantera om eller bara plantera en planta och få jord under naglarna. Jag känner kärlek från mina vänner också men att känna kärlek för ett frö som jag vill vårda till att utvecklas till en grönsak eller blomma får mig att må så otroligt bra.
Jag älskar att ge och att ge till våran moder Jord är nog den största gåvan jag kan ge världen.
 
 
Coloryourlife, GrowMyLife, Livet, Nöjd, bulletjournalchallenge, vardag,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej