8 Veckor att sampla ihop. Jag som inte har tidsuppfattning och otroligt dåligt minne förutom för det jag vill minnas själv dock minns jag att jag mådde rätt dåligt när jag påbörjade detta för 8 veckor sedan och hade hopp om övergång till mitt gamla jag igen.
 
Jag känner mig väldigt nära mitt sanna jag idag och jag vaknar när solen går upp, det tycker jag om. Då känns det som jag har vaknat idealiskt! Passar perfekt till valpen som kommer när som helst då det blir att ha larm på varannan timme för kiss och bajs träning utomhus och ingen av valpana har bajsat i deras hage någonsin dock har dom kissat några ggr och råkat kissa precis i dörr-öppningen till porten till barnfarsan till valparna. Så deras hjärnor verkar ju vara utom fara då deras naturliga utveckling går utmärkt!
 
Idag ska jag hälsa på valparna idag igen och går nog och hämtar flickorna runt hörnet, håller tummarna på att dom är hemma då jag alltid är sista minuten bestämmare, helst i the flow.
 
En stor stjärna dök dit han höll hemma den 15 Maj och det satte sig men med alla dödsfall av nära vänner, vänner och familj har gjort att jag idag undrar vem det är som ska fylla tomrummet en kropp nyligen lämnat på jorden för så många. Och en Stjärna bytts ju inte ut mot nått annat än en exakt likvärdig Stjärna som behövde plats för att synas.Misstankar om varför jag mår bättre?
  • Höll mig till schemat och gjode allt trots jag utelämnat ett fåtal delar här.
  • Vart påmind om mig själv varje dag
  • Se listan med äkta vänner som tror på mig var magstarkt men ändå en stor lycka!
Coloryourlife, GrowMyLife, Livet, Nöjd, avslut, bulletjournalchallenge, challenge, self-care, självvård, vardag,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej