Idag så visar fullmånen enbart 98% av sig själv tack vare solen på andra sidan jorden..
Vad betyder fullmånen för er? För mig betyder det att jag får ladda energi. Det är en magisk tid tycker jag då månen lyser upp vår väg så starkt när det är fullmåne och jag tycker att det är en mäktig känsla att titta på den. Även om jag tycker att det känns väldigt mäktigt dom flesta gångerna jag tittar på månen så känns det lite extra då det är fullmåne.
 
Igår börjar vecka 6 också. Som ni kanske förstår så vart det ett bugg igår när jag la upp mitt inlägg så hela inlägget är inte uppe samt att halva titeln försvann. Jag har perioder då all min teknik buggar ur och slutar fungera och jag har en liten känsla av att den perioden är på g då jag märker hur datorn samt mobiltelefonen är nu för tiden.
Jag vill verkligen inte att min lilla rosa skönhet till data ska dö men inte har jag råd att ta den till lagning heller. Men "allt löser sig" vare någon som sa en gång i tiden.

Week 6: Social Care

What am I doing to show myself love?
Happy moments to reflect on
Make a list of people who will support your efforts

Vad gör jag för att göra mig själv lycklig? Jag blir lycklig av alla mina brorsbarn, dock har jag flickorna närmast. Men det betyder inte alls att dom betyder mindre, bara att jag får otroligt sällan tid med  min brorson.
(Glada minnen att reflektera) Men det är minnena som är starkast och oftast betyder mest och att jag fått se dom sedan dag 1 det är en otrolig känsla för mig. Min Ängel var jag aldrig med på födseln då jag bodde på en ö och dom på fastlandet men när min Ghandi kom så var jag den första efter föräldarna som höll henne och den känslan av att hålla i någon under deras första timmar i livet och förmodligen kommer dom vara dom som håller min hand min sista tid.

 
#BulletJournalChallenge, #Coloryourlife, #Familj, #GrowMyLife, #Livet, #Lycka, #SocialCare, #Vardag, #kärlek, Brorsdöttrarna, Nöjd,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej