Jag får ett sms av en som man kan kalla mentor till mig. En äldre man jag ser upp till otroligt mycket. Han har tagit sig igenom ett liv jag inte ens kan tänka mig även om jag varit där och gått längst väggarna kan man säga.
 
"Det lönar sig alltid att drömma. Kram"
Jag får detta sms idag på morgonen och nu inser jag att jag faktiskt har slutat drömma. Jag ramlade ner från hästen men jag tog mig aldrig upp igen känns det som. Men jag vill tillbaka till mitt drömmande jag, jag som trodde allt var möjligt.
 
Ibland tappar man nog gnistan för att sedan låta gnistan tända elden i en igen eftersom man går igenom så många motgångar som kväver lågan man har inom sig men så länge man inte själv slutar kriga så dör aldrig glöden ut helt.
 
#Citat, #Coloryourlife, #Drömmar, #GrowMyLife, #Lev, #Livet, #Nöjd, #Vardag,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej