Sista gången jag fira nyår var för 4 år sedan och innan dess 6 år sedan. Det var då jag insåg att jag har inga många vänner och då menar jag vänner som saknar en, bryr sig och inte ser nån sorts kampmakt i vänskapen. Jag kom också på då att det är helt tomt i tvättstugan! Vem älskat inte det?
 
Men stressen och pressen inför högtiderna vinner verkar det som eftersom det enbart är ett par st som tycker väldigt likt mig och min bekantskapskrets är jätte stor (utan att överdriva) dock har jag stött på en större del som är helt tvärtom.
Högtiderna ska väll vara för att njuta av allt våran morder jord gett och samt att vi får en vilotid på vintern när människan hade den traditionen kvar tills produktionen komin i samhället.
 
 
Om jag ska ta högtiderna på allvar igen så behöver samhället bli kollektivt igen och släppa detta ensamhälle-skit-propaganda som vi haft i Sverige sedan år 1980.
 
Att sätta en stor grupp människor med en eller ett par från varsitt land i Sverige anses som ett bra sätt att ta hand om världen så håller jag fullständigt inte med!
Och nu blir det punkt så PUNKT.
 
(Jag blir för arg och onda tankar av att prata och tänka på de men det behövs tas upp)
 
#ColorYourLife #Nöjd
#Coloryourlife, #EasiasTegnér, #Korruptin?, #Livet, #MinÅsikt, #Nyår, #Nöjd, #Samhället, #SåHärFirarJag, #Vardag,

Liknande inlägg

1 kommentarer

Lars Gustafsson

01 Jan 2018 11:15

Nicolina ha ett bra år detta 2018

Kommentera

Publiceras ej