Jag kunde inte reagera överhuvudtaget när (som vanligt) facebook ger mig den tråkiga nyheten om att Hux Flux som han är känd som, Dennis Tapper har lämnat oss.
Jag hade precis börjat lära känna honom lite smått men har alltid kännt att han haft en härlig aura runt omkring sig.
 
Från ingenstans så bröt jag ihop eftersom jag minns så väl första gången vi träffades och jag inte hade en aning om att han var Hux Flux utan bara en person på en fest som jag hade väldigt trevligt med samt med hans vänner han hade med sig där. Det är en riktigt minnesvärld dag.
 
Det har ordnats en fond eftersom han var en otroligt fin familjefar. Hade varit fint om någon läsare vill donera till en otrolig artists barn som lider av stor sorg just nu.
 
 
Ett inlägg till minne av Dennis Tapper, Hux Flux, familjefadern.
18.11.1974 - 15.5.2018
Förevigt med oss via den fantastiska musik du skapat!
Coloryourlife, GrowMyLife, Livet, Sorg, fond, förevigtmedoss, huxflux, vardag, vilaifrid,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej