Jag är så förälskad! Innan ägaren till Sonjas mamma hade lämnat oss här hemma i skärgården så skulle jag visa honom vattnet och vi började gå ner till vattnen. Så fort huset var utom synhåll så sprang hon tillbaka och la sig på altan och hade tittat på honom som om han var tokig när han lyfte upp henne och hämta henne.
 
Han kom skrattandes tillbaka och sa till mig "Jag sa ju att det var din hund" och jag fick mig ett gott lyckligt skratt.
 
Hon är redan hemma här och går inte utanför dörren när jag har det öppet, otroligt lättlärd!
Visst saknar jag många timmars sömn men för henne är det värd all sömn resten av mitt liv om jag hade varit tvungen. Hon har väckt mig till liv igen!
 
En ny era i mitt liv!
 
Coloryourlife, GrowMyLife, Livet, Nöjd, adhdasperger, bästavän, hel, lojalitet, läkande, nyttliv, rottis, rottweiler, trofasthet, valp, valpägare, vardag,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej