Jag blir såklart fundersam då jag själv är skytte och undrar hur detta kommer att påverka mig. Kunskaper och upplevelser kommer vara dom två största orden från kl 16.21 den 29 Maj tills den avtar den 31 Maj.
 
 
 
Oj, dessa två påståenden ovan kommer från två olika hemsidor och Twice prickar in rätt som vanligt.
Den 29 Maj hämtar jag min lilla flicka i form av Rottweiler blandis. Så jag avslutar min fas i livet av att vara lika fri som en fågel. Det börjar en ny era då jag kommer vara fast och få riktigt dåligt med sömn första tiden och jag har tagit på mig ett stort ansvar.
Det står också att i början av Maj så kommer Pluto, Saturnus i stenbockens tecken kommer trycka på om ekonomi och pengar och den 2 Maj så hände en grej att min ekonomi fick drygt en 1000 lapp mer i månaden.
 
 
Denna gång längtar jag mer än någonsin till fullmånen då jag hämtar en min lilla Sonja!
Asperger, Coloryourlife, GrowMyLife, Livet, Nöjd, adhdasperger, fullmåne, nyera, ritual, skytten,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej