Till denna veckas utmaning så tänker jag ta mig tid att både fundera och skriva om veckans utmaning.
 

Week 8: Reflection

What have you gained from this experience?

Som sagt ska jag formulera ihop 8 veckor och det har hänt en hel del under den tiden så det är en hel del som jag känner att jag fått mer kunskap/visdom om.

Istället för att ha ett altare så har jag nu 2 stycken så jag kan skilja på energifälten jag vill fylla livet med.
Ett för familjens välstånd, kärlek samt det ska komma upp en symbol för hälsa.
Den andra för andlig närvaro samt kunskap.

Med några väl valda ord kan jag skriva att jag känner mig lugnare, mer tillfreds och boksavligt talat närmare min familj då dom har flyttat närmare mig och det gör mig lycklig.


 
 
Coloryourlife, GrowMyLife, Livet, Nöjd, adhdasperger, bulletjournalchallenge, vardag,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej