Jag har varit på loppis och så har jag varit på en grukt och grönsaksmarknad. Hela målet med att gå ut och åka kollektivt iväg i det blöta vädret var för att jag skulle posta ett brev till min vän i norr.
 
Jag kom hem med potatis och andra grönsaker för mycket billigt pris, jag köpte mig några tavlor och krukor på loppisen och så kom jag hem med ett knögglat kuvert som jag verkligen inte ville att det skulle bli utan att ens ha skrivit klart brevet jag ska lägga i också. Det är en bild och en sten i form av ett hjärta jag vill skicka till henne och så såklart ett brev eftersom vi både är dåliga på att använda mobilen till samtal och jag gillar brev bättre, mycket bättre.
 
Imorgon blir det nya tag att ta tag i, rätt skruv fick jag hem i alla fall.
 
#Coloryourlife,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej