Jag har bott här sedan 1 Augusti och det har tagit mig tid att få ihop mitt tänk om hur jag ska lyckas flytta från bondgård till ett parhus med några kvm grustomt.
Men jag har ändå inte låtit mitt kraftiga upp och nedgångar gå mig fall då jag vet att ett steg är ett steg fram och om ett tag så har jag gått 50 steg fram utan att jag tänk på det.

I mina ögon går det inte miste om att det strax är jul även om jag inte firar jul riktigt så älskar jag alla sorters blommor och då när det är billigt så kommer det hem mycket ammaryllis och hyasinter. Men dom kom inte med till min mail så jag kunde lägga upp dom idag.
 
En mycket fin tropisk blomma som blommar lääänge!
 
Mina lökar som tror det är vår som stilar till sig i fönstet med extra lampor och mycket kärlek och hopp!
 
Här har jag bevis på att ge inte upp fören de verkligen är förent för en växt. Bilderna under här är en stickling från Norge jag planterat om och om igen och försökt med allt för att den ska börja se kry ut igen. Idag märkte jag att 6 månaders ompysslande och omflyttande så har den skjutit ut tbå nya skott!
 
 
 
#ColorYourLife #Nöjd
#Coloryourlife, #Nöjd, #Vardag, #Växter,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej