Jag fick besök av Herr Ågren när jag började fundera på hur min fortsatta möblering kommer se ut och jag inser att jag inte har bilder på mina nära och kära bortgångna som jag tror ibland sänder mig styrka genom vissa saker.
Jag kan inte komma på nån bra möbel men jag vet vart jag vill ha altaret.
Altare är väldigt viktigt i mitt ursprungsland, eller det var iaf viktigare förr men en stor del av släkten har hållit sig till den buddistiska tänket och levendet. Speciellt min faster som nyligen gick bort och blev anledningen till en fest jag hade som gav både mig och gästerna mycket.
 
Jag är inte ångest pga möblerna, utan pga att jag inte har bilder på vissa som jag vill ha upp på väggen ovanför.
Jag fick en avbild av Gröna Tara med olika kristaller i en liten rund ram av min faster uppe i universum och därav ville jag ha en bild av Gröna Tara här.
 
 
Jag är just nu inne i en accepterande period. Även om en av mina högsta önskningar finns så långt bort men en annan av mina högsta önsningar vet jag kommer finnas föralltid även när någon inte är kvar på denna jord,
Det som är fel finns det ett rätt i och allt som är rätt finns ett fel i så varför letar vi efter perfektion?
 
Jag är verkligen inte perfektionist om jag inte ska göra något projekt jag brinner för då men även då så kan jag släppa taget och låta det operfekta få verka lite och så helt plötslig är det ju faktiskt perfekt.
 
Här kommer en låt som sitter i mitt hjärta väldigt hårt just nu och kommer förmodligen följa mig väldigt länge i livet.
 
#ColorYourLife
#Coloryourlife, Acceptans, FengShui, GrönaTara, KenRing, Livet, Youtube,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej