Men på Juldagen kommer min brorson iaf så då blir det bebismys så mycket det går.
Sedan på Mellandagarna så har jag flickorna från andra sidan. Och då ska vi leka!
Jag har så otroligt mycket grejer för just barn som passar flickorna perfekt och jag tror vi kan känna oss som konstnärer efteråt.
 
Jag har ingen speciell julkänsla. Den är liksom nollställd. Man ska väll se fram emot dramat, det är lite spännande faktiskt på nått sätt ändå. Det är alltid någonting nytt. Aldrig en jul lik.
Mamma och pappa försöker verkligen med att alltid ha Janssons frestelse på bordet och julskinka. Det har minskat otroligt på vårat julbord men det gör nog ingen av oss nått då det är mest Janssons som familjen är ute efter förutom jag då.
 
Men bland mina blommor här hemma så kan man inte neka Julkänslan iaf!
 
 
Titta på dom vackra rötterna på kortet nedan...
 
#ColorYourLife #Nöjd
#Coloryourlife, #Jul, #Julafton, #Julkänsla, #Nöjd, #Vardag,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej