Det regnar men vädret säger att det ska sluta om nån timme så jag håller tummarna då jag har dåliga kläder för väta helt enkelt.

Week 5: Environmental Care

Home
Embracing nature

Omsmycka naturen
Det är det jag lever för. Jag lever för våran moder, Jorden. Våran fadere, Solen är våran vägvisare då han även visar sig på natten tack vare månen.
Jag lever för att odla, bygga på marken med jord och växtlighet och annat pråte!
Mitt hem är det värre med, det är ingenting jag bryr mig så jätte mycket om eftersom jag alltid är beredd på att vandra vidare till ett nytt ställe. Sedan 14 års ålder så har jag inte bott på något ställe i längre än 3 år men jag vill ha den ordning jag kan se i detta hem
.

 

Så denna vecka så blir det full fokus på mitt hem!

Jag tänker skita i att det förmodligen händer att jag snart hittar nått nytt, jag letar ju faktiskt hus just nu fast jag tänker ta min tid på mig.

#ADHD, #Asperger, #BulletJournalChallenge, #GrowMyLife, #Hemmet, #Livet, #Naturen, #Nöjd, #Vardag, #Veckafem, Coloryourlife,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej