Jag har sovit otroligt länge för att vara jag. Jag brukar vara uppe senast kl 9 i vanliga fall och tidigast 5 men idag vaknade jag 13.30 och det behövde jag nog.
Igår tog jag 1 timmes promenad och yogade i kanske 30 min sammanlagt. Jag åt bara pannkakor så näringen jag fick i mig igår var nog inte så bra men jag som har snabb ämnesomsättning har ätit bra resterande dagarna då det varit mycket potatismos och nötfärs, och nästan varje dag har jag ätit Chiapudding men nötter och mango till frukost.
 
Men jag har dansat mycket! Visseligen bara dom två senaste dagarna men jag har dansat! Och min psykiska hälsa är tillbaka! Hur länge då tänker väll både du och jag, men jag tänker vara nöjd för var sekund jag känner att jag ät mig själv igen!
 
 
Summeringen är att jag har inte varit den bästa på just självvård men jag har fått tillbaka mitt leende och dansat och njutit och jag avslutar denna vecka med kladdkaka och yoga!
#ADHD, #Asperger, #BulletJournalChallenge, #Coloryourlife, #Fysiskhälsa, #GrowMyLife, #Hälsa, #Nöjd, #Självvård, #yoga,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej