Om det är en ny trend så är jag helt klart på. Jag vet att det är en del som har en Giveaway dag idag men jag har inte haft ork eller tid att minnas att just jag vill också ha en Giveaway day.
Senast igår på en liten efterfest om man ska kalla de så så berättade en nära vän till en nyfunnen vän att han en dag krossade allt jag trott på o levt samt hoppats på inte skulle kunna fungera.
 
Min dröm sedan barnsben har varit att rädda världen med kärlek, medans min vän har förklarat noga för mig att få alla människor att lyssna på just mig skulle va diktatur och jag blev då medveten om det men förklarade att det var kärlek jag skulle tvinga på folket. Jag skrattar inombords nu och skrattade ihjäl mig när jag hörde det igår när jag idag ser just nu i skrift och fick höra det med någon annans fullt klara syn på detta. På nått sätt fattar jag att det inte funkar men måste jag ge upp den tanken bara för det?
Ja, lite grann i varje fall men någonting för någon kan jag alltid göra och det är en del av min dröm minus diktatur.
 
Jag var tvungen att googla synonym nu och det gör det ännu mer självklart haha en örfil av livet behöver man ibland och det fick jag då men är ju såklart lite tacksam men ändå lite irriterad på att han dödade min barndomsdröm.
 Jag skulle väll ha skaffat mig ett tvångsvälde helt enkelt och det står jag ju själv inte för alls!
 
Men nu tillbaka till ämnet Give away igen.
 
Jag har 3 st gåvor jag vill ge bort.
Den första är till den som gillar att skriva.
Den andra är till den som gillar färg.
Den tredje är till den organiserade.
 
Så jag ser väldigt gärna era kommentarer om varför just du ska ha en av detta 3 gåvor skickade till dig när det Kinesiska nyåret inträffar.
Samt om ni har tips om skriverie, organisastion eller något som passar in i dessa vad man kan kalla det 3 olika katigorier. Det finns inga rätt och fel svar, låt fantasin flöda, det försöker jag med var dag.
 
 
#Coloryourlife #nöjd #Growmylife
#2018, #Berättelse, #Coloryourlife, #Giveaway, #Giveawayday, #Growmylife, #Gåvor, #Kinesisktnyår, #Nöjd,

Liknande inlägg

1 kommentarer

Karin

08 Feb 2018 10:10

Hej.
Kollade in din blogg. Jättefin o intressant.
Tack för Faber pennorna. Gillar dom. Karin

Kommentera

Publiceras ej