Jag har haft musik på sen jag starta dagen som egentligen aldrig startade men idag låter jag mina högtalare visa vad dom går för. Mina älskade KRK studiomonitorer som jag älskar otroligt mycket och sparade pengar ett bra tag för att få tag på dom, sedan så brände jag min matkassa när det helt plötsligt dök upp två till högtalare av samma sort inte alls långt efter mitt första köp. Dom har hjälp mig extremt mycket!
 
Jag har aldrig riktigt lyssnat på Håkan Hellström men nångång har jag väll hört honom när någon vän har satt på hans musik. Men jag älskar detta citat från honom.
 
En dålig dag, sätt på din favorit musik på högsta volym!
#ADHD, #AdhdAspergerutfall, #Asperger, #Citat, #Growmylife, #HåkanHellström, #Musik, #MusikÄrMedicin, #Nöjd, Coloryourlife,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej