Jag får ett meddelande idag där det stod " Be för vår vän " och jag frågar självklart om det hänt något.
Han ligger med respirator, har börjat andats lite själv men ligger kvar i koma som läkarna kvarhåller honom i pga att han behöver andas bättre innan. Min vän krigar just nu mot en lunginflammation.
 

Jag har hört att lunginflammation är farligt men idag är det första gången jag förstår vad som menas med farligt. Jag har hört skräck historier om lunginflammation men ändå har jag inte förstått faran. Jag har alltid klätt mig ordetligt, oftast för mycket så en stor väska har jag alltid med mig med kläder i ut-i-fall-att det blir kallare eller börjar regna.
 
 
 
Jag känner mig stum så jag ber på min egna lilla sätt.
Jag har tänt 3 st ljus i 3 olika färger.
Vit: För alla typer av syften men främst välsignelser, ny start på saker, hälsoarbeten och spirituella ändamål.
Blå: Beskydd, trohet, vila, lugn, hemfrid och även välsignelser. Ofta på grund av havets och himmelens blå färg.
Gul: Attraktion (solen och guldets gula färg), mental aktivitet och skarpsinne.
Så för tillfället ser mitt altare lite annorlunda ut.
 
#Bön, #Coloryourlife, #Growmylife, #Healing, #Lunginflammation, #Nöjd, #Sjukdom, #ljus,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej