Jag började för en stund sen att gråta, inte som ett litet barn men jag grät verkligen och frågade till och med mig själv varför.
Igår införskaffade jag mig en rolig bordskalender och när jag precis när jag precis nyss kom från toan gick jag till denna kalender och och valde att titta på den eftersom jag minns att det var någon må-bra-kalender och jag har till och med ställt den på mitt lilla altare jag har i mitt västra hörn.
 
Jag tycker faktiskt ni borde införskaffa denna, jag ger den 5/5
 
 
 
 
 
När jag läste texten så kunde jag inget än att fnissa till och nu gråter jag inte längre. Till höger, kort under om solarplexus har jag denna känsla kvar men jag sitter faktiskt till och med nu och ler. Datumet stämmer dagen och texten är så mycket idag!
 
Jag har haft min kontaktperson här som hjälp mig att städa ur och fixa ordning o fått ut en del jag inte behöver för tillfället i alla fall fören mitt skåp kommer i slutet på nästa vecka.
Så det yttre av hemmet har blivit storstädat samt det känns sådär på insidan. Jag skrattar med på insidan men det är väll mer på vänster sida och ner i magen jag känner av skrattet, min högra sida strax under solarplexus känns än smått orolig men påminnelsen om synkrinisering la en lagom stor vedpinne på min inre glöd.
 
 
#ColorYourLife #Nöjd #GrowMyLife
 
#2018, #ADHD, #AdhdAspergerutfall, #Almanacka, #Almanacka2018, #Asperger, #Berättelse, #Coloryourlife, #Growmylife, #Kalender, #Kalender2018, #MåBra, #MåBraTips, #Nöjd, #Synkronisering, #Tips, #Tårarochskratt, #Vardag, #roynemercurio,

Liknande inlägg