Och nu så ska det bli rätt!
 
Jag höll på en hel del med Tradera förut men det kontot dog efter en resa jag tog och lyckades inte få liv i det igen. Nu hjälper jag en vän då jag tycker att det var lite kul med Tradera, spännande och se utgångspriserna var gång. Man lyckas aldrig gissa rätt.
 
Jag har inte kommit igång som förut då jag la upp minst en vara om dagen på Tradera men jag har fått upp en kalender som jag själv älskar dock har jag redan 3 st kalendrar för år 2018. 
 
 

Varför just denna kalender?

Kalenderns omslag är av linnetextil och har ett otroligt vackert utsmyckat tyg. Den är lätt, enkel att ha med sig och väldigt bra och simpel insida för er vana användare av kalender.
 
Det är då inte jag och därav mina 3 st då den ena har jag lagt åt sidan men använt sista halvan av 2017 och dom andra två är olika pepp-kalendrar då jag är en ovan användare men vet att jag skulle må bättre av att kunna använda en flitigt och rutinerat då jag är otroligt vimsig i huvudet och lever nästan alltid i nuet och då försvinner tankarna om planer man utsatt på bokad dag och tid. Det är inte lättare heller att jag redan alltid har dålig koll på klockan samt veckodagar.
 
Gör om, gör rätt!
 
Både detta med Tradera då min vän bad om hjälp eftersom det inte gick bra för henne att minnas detta då hon är en rutinerad knegare samt min vimsiga hjärna behöver ordspråket ovan.
 
#ColorYourLife #Nöjd
#Citat, #Coloryourlife, #Favorit, #Kalender, #Linnetextil, #Mål2018, #Nöjd, #Rutinerad, #tradera, TillSalu,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej