Så här i slutet av veckan så behöver jag alltid lägga extra fokus på axlarna samt skuldrorna och det är för att jag känner av den lilla tid jag sitter vid datorn (om man jämför med dom flesta andra) samt när jag skriver och läser ger mig dessa inåt böjda axlar som behöver rättas ut.
 
Här är super bra possetioner som rätar ut skuldrorna och är perfekt för kontorsarbetare.
Jag känner mig lite som en kontor arbetare ibland. Speciellt nu när jag håller på med Tradera igen. Det blir en hel del tid på datan eftersom man ska lägga upp annonser så gott som varje dag och helst flera stycken.
Jag har verkligen inte kommit igång som förut men det var ett tag sedan och så eftersom jag hjälper en vän med hennes Tradera konto pga att hon bara fick negativa kommentarer och då har jag någon som kan ta över när jag är och reser igen så det inte blir samma misstag som sist.
 
Hoppas dessa tips ger er en härlig Torsdag!
 
#ColorMyLife #Nöjd #GrowMyLife
#Hälsa, #OfficeYoga, #Träning, #Vardag, #tradera, #yoga,

Liknande inlägg

1 kommentarer

Lars Gustafsson

25 Jan 2018 08:07

Tack Emma bra yogatips eller stretching tips. Ha en bra torsdag själv

Svar: Tack så super mycket!
Emma Nikolina

Kommentera

Publiceras ej