Jag har tagit efter min mor och älskar Lush produkter och varje morgon tvättar jag helst ansiktet med en en naturlig rengöring som får mig att känna mig frääsh hela dagen.
 
Så jag börjar dagen med att tvätta ansiktet samt att sätta på te vatten till min dagliga dos av svart te då jag inte dricker kaffe så har jag valt det te med mest koffein i sig.
Sedan så rör jag ihop min dagliga frukost Chiapudding som gjorde att jag lärde mig att äta frukost som jag aldrig kunnat sedan jag var liten. Men jag är än en natt ätare.
 
Chiapuddingen samt teét och mitt fräsha ansikte får mig att vilja mera.
 
Då tar jag tag i att använda tandtråd samt borta tänderna och sedan beror det  på vad jag ska göra på dagen som jag väljer kläder utefter. En hemmadag så blir de myspys dagen lång och annars vill jag gärna klä mig i nån fin klänning eller kjol. Det räcker för mig för att göra mig redo för en dag på stan, jobb eller vad man kan tänka sig.
 
 
#ColorYourLife #Nöjd #GrowMyLife
#Livet, #Morgonrutin, #Vardag,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej